V okencu izberite šolo in razred v prihodnjem šolskem letu in prihranite

.
 
.

Po ljubljanskih ulicah : prometni vrvež ljubljanskih ulic 20. stoletja

.
Redna cena: 10,00 €
Rok dobave: 2-3 dni.
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Razstava predstavlja prometno problematiko in urbanizacijo mesta v celotnem dvajsetem stoletju. Ljubljana se je v tem stoletju namreč spremenila iz mesta vozov in vpreg v urbano mestno prestolnico. Prvi avtomobil, v lasti barona Antona Codellija, se je po poročanju Slovenskega naroda v Ljubljano pripeljal leta 1898. 6. septembra 1901 je po ljubljanskih ulicah začel redno voziti tramvaj, v letih 1907/08 pa so v Ljubljani našteli zgolj nekaj več kot deset avtomobilov in 22 motornih koles.

Po drugi svetovni vojni se je začel nagel vzpon avtomobilizma. Prometnemu vrvežu se je 6. oktobra 1951 pridružila 4,3 km dolga poskusna trolejbusna proga, ki je potekala od Gospodarskega razstavišča do Ježice. Mesto Ljubljanaje leta 1956 dobilo tudi svoj prvi semafor. leta 1963 pa so se v sredšču Ljubljanepojaviliprakirni prostori in kolesarnice. S splošno uveljavitvijo avtomobilov in avtobusov je promet korenito posegel v podobo prestolnice in njene bližnje okolice. Treba je bilo zgraditi novo prometno infrastrukturo in ta je povzročila širjenje mestnih ulic. Mesto se je začelo spreminjati v mesto cest in parkirišč, nemalokrat na račun rekereacijskih površin.....
.
.
.

O avtorju - Andreja Zupanec Bajželj

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.