V okencu izberite šolo in razred v prihodnjem šolskem letu in prihranite

.
 
.

Mathematical Tools in Computed Graphics with C#

.
Redna cena: 121,70 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Mathematics is vital for an understanding of computer graphics. This volume helps the reader gain such an understanding by presenting all introductory and most advanced topics in the field of computer graphics with mathematical descriptions and derivations. Offering a balance of theory, applications, and code, the underlying numerical methods and algorithms are derived and a large number of examples are given. The book begins with a discussion of basic graphics tools such as vectors, matrices, and quaternions, and then builds up to more advanced topics such as the intersection of three-dimensional objects. Both classical and newer topics, such as parameterization, wavelets, fractals, and geometry images, are covered. In particular, the book contains all of the classes in C# necessary for computer graphics, providing a full explanation of the C# code and C# implementations for almost all algorithms.

Contents: Vectors, Matrices and Transforms; Lighting; Rasterization; Curves; Wavelets; Surfaces; Raytracing; Radiosity; Animation.

.
.
.

O avtorju - Alexandre Hardy

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.