.
 
.

Market Insight

Avtor:

.
Redna cena: 47,99 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

"Brian Smith and Paul Raspin demonstrate a thorough and pragmatic approach to creating and applying sound market insight.  Using numerous practical examples, learning points and provocative takeaways, they build on established strategic marketing principles to give you actionable knowledge you can apply your business to create lasting market advantage."

Beverley Dipper, Market Insight Manager, Microsoft UK Ltd

"I have no hesitation in saying buy this book. It will find a front and centre position in your bookshelf, with plenty of post-its marking pages that you will return to again and again."

Mark Irvine, Strategy Manager, De Beers Diamond Trading Company

"A readable and well-founded description of how to generate actionable customer insight and follow it through with passionate and consistent execution"

Dag Larsson Global Brand Insight Director, AstraZeneca

Creating Market Insight addresses the key strategic issue facing any company: How do we make sense of our market and find those precious nuggets of knowledge that lead to real competitive advantage?

Creating Market Insight:

  • Explains how firms tailor their market scanning behaviour to work well in the special conditions of their market
  • Describes the process through which data is translated first into information, and then knowledge
  • Differentiates routine market knowledge from true insight and details how firms turn insight into value
  • Provides a detailed, step-by-step process that enables the reader to emulate the success of insightful firms

Creating Market Insight is written for managers who need to need to create value in the real world.

.
.
Oglejte si ostale knjige tega avtorja
.
.
Oglejte si vse knjige tega avtorja
.

O avtorju - Brian Smith

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Jezik: angleški
  • Leto izida: 2008
  • Vezava: Trda
  • ISBN/EAN: 9780470986530
  • Založba Wiley and Sons Ltd
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)
Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.