.
 
.

Management (špornih) prireditev

.
Redna cena: 48,00 €
Predvideni rok dobave: 7-9 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Priročnik Management (športnih) prireditev celostno obravnava problematiko managementa
in organiziranja vseh vrst športnih prireditev - od ideje, kandidature, priprav, same izvedbe,
do koriščenja posrednih, nefinančnih učinkovi prireditve. Z namenom olajšati  delo organizatorjem
 ter s tem dvigniti uspešnost prireditve sta avtorja teoretične osnove podkrepila s številnimi primeri
tako domače kot tuje dobre prakse.


Priročnik ni namenjen le organizatorjem velikih športnih prireditev ampak je prikazan univerzalen
 pristop k pripravi/organizaciji primeren tudi za pridobivanje in izvedbo manjših prireditev, ne le
športnih, tudi kulturnih in družabnih.

Priročnik je strukturno urejen v tri dele. Cilj prvega dela knjige je bralce spoznati z velikimi športnimi
prireditvami, njihovimi družbenimi in ekonomskimi učinki tako pri nas kot v širšem globalnem okolju
ter s tistimi posebnostmi, ki pomembno vplivajo na management oziroma ravnanje z njimi. Cilj drugega
dela
priročnika je bil razviti model managementa velikih športnih prireditev, ki bi bil dovolj prilagodljiv,
dialektičen in odprt, da bi bil kot univerzalen model uporaben za management vseh vrst prireditev.
Cilj tretjega dela priročnika pa je povezan predvsem s predstavitvijo sodobnega trenda pri organizaciji
športnih (in tudi drugih) prireditev.
.
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 158
  • Datum Izida:
  • Jezik: slovenski
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9789619074794
  • Mere izdelka vxš: 23,5 × 16,5 cm
  • Založba Agencija Poti, D.O.O.
  • Avtor: ,
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.