.
 
.

Kako vodim sestanek

5 (1  ocena uporabnikov )

.
Redna cena: 12,99 €
Predvideni rok dobave: 7-9 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Kako vodim sestanek
 
Žepni priročnik za enostavno in učinkovito vodenje poslovnih sestankov, avtorice mag. Renate Mihalič.

Spoznajte pravilno pripravo na sestanek:
Uspešnost celotnega sestanka je v največji meri odvisna od kakovostnih priprav na izvedbo poslovnega sestanka, lastne priprave kot vodje sestanka in pravočasne priprave tudi vseh ostalih udeležencev sestanka.

Naučite se učinkovitega vodenja sestanka:
Vodenje sestanka vključuje določitev teme in namena sestanka, pripravo dnevnega reda in izhodišč, uvodno predstavitev, usmerjanje poteka razprave, usklajevanje različnih mnenj, spodbujanje predlogov, odgovarjanje na vprašanja udeležencev, oblikovanje sklepov in spremljanje rezultatov.
 
Poskrbite za vse detajle uspešnega sestanka:
Pravilen pristop k sestanku zahteva tudi izbiro ustreznih pripomočkov in orodij na sestanku, določitev najustreznejšega termina, skrb za urejenost zapisnika in obveščanje udeležencev po sestanku.

V priročniku bomo na enostaven in hiter način spoznali temelje učinkovitega vodenja sestanka. Uvodoma se bomo seznanili z namenom sestankov in njegovimi lastnostmi ter različnimi oblikami sestankov. Naučili se bomo, kako se pripravimo na sestanek, kako sploh pravilno poteka učinkovit sestanek, kako naj ga vodimo in kako na sestanku usmerjamo tako udeležence kot razpravo. Posvetili se bomo tudi izbiri pripomočkov na sestanku, določitvi najprimernejšega trenutka za izvedbo posamezne vrste sestanka, oblikovanju sklepov sestanka, izdelavi zapisnika in obveščanju udeležencev. V priročniku bomo spoznali tudi najpogostejše napake pri vodenju sestankov in ugotovili, kateri so temeljni izzivi vodenja učinkovitih sestankov v današnjem poslovnem okolju. Knjiga je namenjena zlasti direktorjem, menedžerjem in vodjem na vseh nivojih vodenja, podjetnikom, pa tudi predavateljem in študentom na višjih in visokih strokovnih šolah ter fakultetah.
.
.
Oglejte si ostale knjige tega avtorja
.
.
Oglejte si vse knjige tega avtorja
.

O avtorju - Renata Mihalič

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.

Mag. Renata Mihalič se je rodila 7. aprila 1976 v Kranju. Po maturi na Gimnaziji Škofja Loka, je leta 1995 vpisala študij kadrovskega managementa na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, kjer je leta 1999 diplomirala z odliko. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani je nadaljevala s podiplomskih študijem komunikologije, kjer je leta 2006 magistrirala, in sicer na temo intelektualnega kapitala in razvoja managementa človeškega kapitala.

Za magistrsko nalogo je prejela nagrado Kadrovski up, ki jo podeljuje Planet GV. Leta 2010 je vpisala doktorski študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani.     Prve delovne izkušnje je pridobivala že v gimnazijskih dneh in v času dodiplomskega študija, in sicer z delom v družinskem podjetju, po diplomi pa je delala na številnih razvojnih in raziskovalnih projektih. Leta 2000 se je zaposlila v podjetju Planika Kranj d.d., kjer je po zaključenem pripravništvu delala kot strokovna sodelavka za kadrovanje in izobraževanje.
Svojo kariero je nadaljevala najprej kot pripadnica Slovenske vojske, nato pa v upravnem delu Ministrstva za obrambo, kjer je bila zaposlena kot svetovalka. Leta 2005 je ustanovila lastno podjetje Mihalič in Partner d.n.o., kjer je zaposlena kot direktorica družbe. Ukvarja se s poslovnim svetovanjem na področju intelektualnega kapitala, človeških virov, splošnega managementa in organizacije ter izobraževanja in razvoja kompetenc.

Napisala je vrsto knjig, ki jim zaupa vedno več direktorjev, podjetnikov, predavateljev in drugih zadovoljnih uporabnikov. Napisala je tudi več strokovnih in znanstvenih člankov, ki jih je objavila tako doma kot v tujini, obenem pa se uveljavlja še kot prevajalka strokovnih knjig. O izsledkih svojega dela in raziskav predava tudi na različnih konferencah in posvetih.

Aktivno govori angleški in francoski jezik ter pasivno nemški in italijanski. Na različnih področjih se redno izpopolnjuje in usposablja na tečajih, strokovnih seminarjih in znanstvenih konferencah.

Prosti čas najraje preživlja s svojimi najbližjimi. Rada ima tudi naravo in živali ter spoznavanje novih dežel in kultur. Igra tenis in kolesari, navdušujejo pa jo dobra glasba, knjige in filmi.

.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  1  ocena:
5 zvezdice
100%
(1)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 5
(1 ocena uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.