.
 
.

Kako v trenutku pridobiti zaupanje, vpliv in odnos

Avtor: , Prevajalec: Natalie Lisac

Knjiga Toma Schreiterja predstavlja 13 tehnik za ustvarjanje miselne odprtosti, s katerimi nagovorimo kupčevo podzavest.

.
Redna cena: 25,00 €
Rok dobave: 2-3 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.
Priporočamo tudi
.
Kdor je kupil ta izdelek, je kupil tudi...
.

Opis

Pojasnuje, zakaj prodajalci ne morejo prodati, kupci pa nočejo prisluhniti. Prodajalčeva naloga je uspešno prenesti svoje sporočilo v glavo svoje stranke – z uporabo preprostih štiri- in petčrkovnih besed, mikro povedi in drugih naravnih tehnik, ki jih lahko obvladamo že v kratkem času.
Ne gre za to, kakšna je predstavitev. Ali cena. Ali prodajalčev zadah. Temveč gre samo za prvih nekaj čarobnih sekund, ko prodajalec sreča svojo potencialno stranko. Kaj se zgodi? V prvih nekaj sekundah se potencialna stranka odloči: 1. Da vam bo zaupala. Vam verjela. ali 2. Vklopila opozorilni alarm pred prodajalcem. Uporabila filter »prelepo, da bi bilo res«. Postala skeptična. Se začela spraševati, v čem je »past«. Ta odločitev je takojšnja, in, žal, po navadi tudi dokončna. Tom 'Veliki Al' Schreiter nam v knjigi pokaže, kako v nekaj sekundah zgraditi vez zaupanja in prepričanja s potencialno stranko. Kako? Z neposrednim nagovorom tistega dela možganov, ki sprejema odločitve – z nagovorom podzavesti. Vendar naj vas ne skrbi. To ni nič težkega. Spoznali boste preproste štiri- in petčrkovne besede, mikro povedi in preproste, naravne tehnike, ki jih lahko obvladate že v kratkem času. Vaša naloga je prenesti sporočilo v glavo vaše stranke, tako da bo imela izbiro. Če ne morete doseči, da vam bo potencialna stranka zaupala in verjela, ji v resnici sporočila sploh ne dajete. Uporabite te preverjene, preproste tehnike, s katerimi boste v trenutku zgradili takšen odnos s potencialno stranko, da bo vse drugo … preprosto.
.
.
.

O avtorju - Tom Schreiter

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.