.
 
.

Kako pri filmu govori denar: strateško povezovanje neodvisnih filmskih distributerjev

5 (2  oceni uporabnnikov )

.
Redna cena: 16,90 €
Predvideni rok dobave: 7-9 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Film je umetnost in posel hkrati, obenem pa je to ustvarjalni odraz nacionalno-kulturnih interesov in/ali vrednot ter del globalnega trga zabavne industrije. Filmska distribucija v Ameriki se je v začetku 20. stoletja razdelila na dve področji: na velike in na neodvisne distributerje. Glavna razlika med njimi je v tem, da veliki distributerji nadzorujejo večino denarja iz kino prikazovanj, saj filme prikazujejo v velikih kinocentrih, medtem ko so neodvisni distributerji bolj vezani na manjše in manj komercialne t. i. art kinodvorane ter redko dosežejo uspehe in gledanost filmskih uspešnic, ki jih večinoma distribuirajo veliki distributerji. Ali torej sploh obstajajo načini s katerimi lahko neodvisni distributerji uspešno konkurirajo velikim? Pričujoča knjiga izhaja iz obravnave teorije strateškega partnerstva, marketinških strategij in filmske industrije ter povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev kot dejavnika ekonomske uspešnosti marketinških aktivnosti sodelujočih podjetij. V delu je prikazano redko obdelano področje strateškega povezovanja neodvisnih filmskih distributerjev v državah srednje in vzhodne Evrope, zainteresiranemu bralcu pa ta knjiga nudi dober vpogled v delovanje distribucijskega segmenta filmske industrije, ki je, kolikor mu dovoljuje velikost trga, razvit tudi pri nas.
.
.
.

O avtorju - Urša Teslić Čož

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 109
  • Datum Izida:
  • Jezik: slovenski
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9789616803328
  • Mere izdelka vxš: 23 x 15,5 cm
  • Založba Umco d.d.
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 5
    (2)

Mnenja kupcev

  2  oceni:
5 zvezdice
100%
(2)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 5
(2 oceni uporabnnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.