.
 
.

How to Succeed At Retail

Avtor:

.
Redna cena: 23,21 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

Winning Case Studies and Strategies for Retailers and Brands

Who are the world's best retail brands? Is there a formula for success you can learn from? This book helps you find the key factors that can make you successful. It encourages you to become 'retail obsessed' and to think strategically, creatively and operationally in a retail context.

Who are the world's best retail brands? Is there a formula for success you can learn from? "How to Succeed at Retail" helps you find the key factors that will make you successful. Building on the process introduced in the international bestseller "Retailization", it begins by encouraging you to become 'retail obsessed' and to think strategically, creatively and operationally in a retail context. It then illustrates success in action with 25 winning international case studies that show you some inspirational ways forward. Fast-paced and accessible, it concludes with an operational methodology which can be applied to any and every business. By introducing you to new ideas, winning cases and real tools, "How to Succeed at Retail" will help you to develop and implement an actionable brand vision. An accompanying website provides access to further case studies, strategies, tools and downloads. Featured case studies include: Apple; Assa Abloy; Bose; Courvoisier; Dyson; Easyjet; Gillette; Gooh!; Guiness; Hennes Holland Innocent; Karmaloop; Oliviers P Peroni; Red Bull; REI; Senseo; Starbucks; Superquinn; Tchibo; Whole Foods Market; Yoyamart; and Zara.

.
.
Oglejte si ostale knjige tega avtorja
.
.
Oglejte si vse knjige tega avtorja
.

O avtorju - Keith Lincoln

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 224
  • Datum Izida:
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9780749455941
  • Mere izdelka vxš: 23,4 x 15,3 cm
  • Založba Kogan Page Limited
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.