.
 
.

Fusion for Profit

Avtor:

.
Redna cena: 77,13 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

How Marketing and Finance Can Work Together to Create Value





Foreword; Foreword; PART I: FINANCIAL TOOLS NECESSARY FOR UNDERSTANDING THE MARKETING-FINANCE INTERFACE; 1. Choosing Marketing Policy in the Short Run; 2. Choosing Marketing Policy in the Long Run; PART II: DEFINING THE MARKET; 3. What is the Impact on Strategy?; PART III: UNDERSTANDING MARKET SHARES; 4. Should the Firm Pursue Market Share?; 5. Should the Multiproduct Firm Use the Market Share Metric?; PART IV: STRATEGIES AND PRICING POLICIES FOR NEW PRODUCTS; AND BUNDLES; 6. Pricing New Products: Strategies and Caveats; 7. Choosing Strategies for New Products Using Market-Level Data; 8. Choosing Strategies for New Products Using Primary Data; 9. Bundling; PART V: INTEGRATING MARKETING STRATEGY AND THE SUPPLY CHAIN; 10. Channels of Distribution; PART VI: MARKETING POLICY AND CONSUMER BEHAVIOR; 11. How Does Consumer Behavior Aff ect Marketing Policy?; PART VII: HOW TO CHOOSE ADVERTISING AND PROMOTION STRATEGIES; 12. Coordinating Advertising Strategy, Branding, and Positioning; 13. Determining the Advertising Budget; 14. Measuring Advertising Productivity; PART VIII: HOW TO CHOOSE COMPENSATION PLANS; 15. How Should the Firm Compensate Managers to Maximize Performance?; 16. How Should the Firm Compensate Its Sales Force? The Basic Moel; 17. Model Extensions: How Should the Multiagent/Multiproduct Firm Reward and Measure Sales Force Performance?; PART IX: HOW TO ALLOW FOR COMPETITIVE REACTION; 18. How to Make Marketing Decisions When Competitors React: A Game-Theoretic Approach; PART X: OTHER APPLICATIONS OF FUSION FOR PROFIT; 19. Measuring and Building Brand Equity; 20. How Marketing Policy Aff ects Consumer Well-Being and Social Welfare; 21. Internet Marketing; 22. Mergers and Acquisitions; 23. How to Choose Optimal International Marketing Strategies
.
.
Oglejte si ostale knjige tega avtorja
.
.
Oglejte si vse knjige tega avtorja
.

O avtorju - Sharan Jagpal

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 640
  • Datum Izida:
  • Jezik: angleški
  • Vezava: Trda
  • ISBN/EAN: 9780195371055
  • Mere izdelka vxš: 23,4 x 15,6 cm
  • Založba Oxford University Press
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.