.
 
.

Ekonomika podjetja (5. izdaja)

.
Redna cena: 89,00 €
Rok dobave: 2-4 dni.
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.
Kdor je kupil ta izdelek, je kupil tudi...
.

Opis

Z novo industrijsko revolucijo, ki jo ženejo digitalizacija in novi modeli poslovanja, se je dokončno uveljavila globalna konkurenčnost, ki zahteva premišljeno pridobivanje proizvodnih virov in skrbno gospodarjenje z njimi. Temu sledi tudi nova knjiga avtorjev prof. dr. Miroslava Rebernika in prof. dr. Karin Širec, ki upošteva tesno prepletenost teorije in prakse in uveljavlja sodoben pogled na podjetje in obvladovanje njegove ekonomike. Ob standardnih vsebinah in številnih praktičnih primerih, ki pojasnjujejo osrednje teme moderne ekonomike podjetja, knjigo odlikuje tudi širok razpon aktualnih vsebin, od sodobnih teorij podjetja in njegovega ekosistema do metod vitkega podjetništva, pametnih povezanih proizvodov in nekaterih izzivov delitvene ekonomije.

Kljub nenehnim spremembam, ki od sodobnih podjetij zahtevajo vztrajno prilagajanje in iskanje novih poti, ostajajo ključni ekonomski principi nespremenjeni, le da jih je treba primerno umestiti in znati uporabljati v poslovni praksi. Prav to nam ponuja 5., spremenjena in dopolnjena izdaja Ekonomike podjetja, ki je bila od prve izdaje iz leta 1990 prodana že v skoraj 8.000 izvodih. Tolikšen odziv med bralci je lahko dosegla le s tem, da se je nenehno prilagajala in dopolnjevala tako, kot se spreminjajo in prilagajajo uspešna podjetja, ki se zavedajo, da uspeh definira praksa, primerno podprta z ustrezno teorijo. Zato je uporabna tako za študente ekonomskih in poslovnih ved kot tudi za ljudi iz poslovne prakse, ki morajo sprejemati ekonomske odločitve.
.
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.