.
 
.

Customer Genius

Avtor:

.
Redna cena: 18,17 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

The old ways of attracting, serving and retaining customers no longer work. Google has become the starting point for most customer interactions today. Technology enables customers to have the upper hand in a negotiation. They are far more aware and informed, far more wary of generic, glib marketing message, and their service expectations are conditioned by their experiences across sectors. Companies need to learn to create and capture value in new ways.
An "outside in" business is the opposite of our more typical inside out model. It starts with the customer, their needs and wants, expectations and aspirations, then works backwards to deliver what matters to them in a profitable way. It recognizes that customer power is a force to work with, not against - in order to do business where, how, and when customers want.
Customer Genius offers you a more intelligent and imaginative approach to customers. It is about starting from how customers see the world, what they seek to achieve and the context in which they see your business as part of that activity or ambition. It reaches deeper into the customer psyche, reaching beyond superficial research averages, beyond articulating needs and wants based on convention, to what motivates and inspires them. And as a result, learns to work on their terms -- inverting the way we do business, pull rather than push, understanding where, when and how they want to do work with us. It recognizes that customers expect companies to do more for people -- to go beyond the product, the transaction, to add more value to their lives, helping them to achieve what they couldn?t otherwise. They will return this commitment -- through trust and loyalty - not through incentives and rewards, but through becoming an essential and enabling part of their lives. Customer Genius gives you the knowledge, capabilities and inspiration to address your relevant customer challenges in practical and profitable ways.
.
.
.

O avtorju - Peter Fisk

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
Peter Fisk je izkušen strateg in marketinški strokovnjak. Delal je z nekaterimi vodilnimi družbami na svetu, vključno s podjetji, kot so Coca-Cola, Microsoft in Vodafone. Po začetnih pustolovščinah v nuklearni fiziki, se je pridružil podjetju British Airways, ko je ta upravičeno veljal za »najbolj priljubljeno letalsko družbo na svetu«. Delal je na različnih področjih prodaje in marketinga, vključno z razvojem distribucijskih kanalov, relacijskim marketingom in upravljanjem blagovnih znamk. Bil je tudi član strateškega tima za opredeljevanje izzivov globalizacije in vstopanja nizko stroškovnih ponudnikov na tržišče. V podjetju PA Consulting Group je vodil svetovalni tim za globalni marketing. Pri razvoju poslovanja, ki je v večji meri usmerjeno h kupcem, je sodeloval z različnimi podjetji, vse od Silicijeve doline pa do Singapurja. Področje dela je segalo od inovacijske dejavnosti v podjetju American Express do strategij oblikovanja trga za Shell, preko ponovnega pozicioniranja blagovnih znamk za Courage in vse do razvoja funkcije vodenja v podjetju BT. Philipsu je pomagal, da je ta postal podjetje, katerega razvoj spodbujajo kupci. V podjetju Microsoft, pa je pomagal pri uvedbi marketinga, ki temelji na vrednosti. Kot generalni direktor inštituta Chartered Institute of Marketing, največje marketinške organizacije na svetu, se je Peter zavzemal za profesionalne standarde in ugled ter za spodbujanje vodij podjetij k temu, da sprejmejo kupce in blagovne znamke kot najpomembnejše vire dolgoročne delničarske vrednosti. Te aktivnosti so podprli tudi z lansiranjem izdelka za spletno učenje, imenovanega Knowledge Hub, novo revijo The Marketer in s posebnim programom za vodenje, imenovanim Shape the Agenda. Trenutno je sodirektor podjetja za strateške inovacije, imenovanega The Foundation, s katerim pomaga podjetjem pri razvoju poslovanja po načelu od zunaj navznoter. S pogledom na svet z vidika kupca, pomaga vodjem podjetij, da lahko stvari vidijo tudi v drugačni luči in da razvijejo znanja in strategije ter prepričanja in zmožnosti, ki jih potrebujejo, da bi lahko delali izjemne stvari. To je, na primer, privedlo do spreminjanja prodajne ponudbe v podjetju M&S in reinženiringa procesov, vezanih na kupce, v podjetju Volkswagen. Peter je po vsem svetu priznan kot strokovnjak in poznavalec marketinga. Kot motivacijski govorec predava o kupcih, blagovnih znamkah, strategiji in inovacijah. Izžareva pozornost in obzirnost ter je provokativen in zabaven.
 
Peter Fisk je soavtor knjig FT Handbook of Management in The Complete CEO. Januarja 2006 ga je revija Business Strategy Review razglasila za enega izmed vodilnih novodobnih poslovnih mislecev. Svojo mladostno energijo in navdihnjenost združuje z izjemno praktično izkušenostjo. Peter je poročen in ima dve hčerkici. Odraščal je na podeželju Northumbrije, sedaj pa živi na obrobju Londona. Je predan tekač na dolge proge, navija za Newcastle United in nikoli se ne oddalji od svojega BlackBerryja ali iPoda.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Jezik: angleški
  • Leto izida: 2008
  • Vezava: Trda
  • ISBN/EAN: 9781841127880
  • Založba Wiley and Sons Ltd
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.