V okencu izberite šolo in razred v prihodnjem šolskem letu in prihranite

.
 
.

Cracking the Ad Code

.
Redna cena: 70,30 €
Predvideni rok dobave: 7-14 dni
.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis



Unlocks the secret of inventing new creative campaigns and presents practical tools to allow quick production of successful creative ideas.

Do you need to produce successful creative ideas in advertising? If so, then you need this book. For the first time, the secret of inventing new creative campaigns is unlocked, and practical tools are presented to allow quick production of creative ideas in marketing communications. Along with over 100 advertisement examples and numerous case studies, you also get a systematic analysis of the creation aspect of advertising, together with a taste of the real world of advertising and what makes it work. Marketing professionals in companies will learn what to expect from their agencies, whilst agencies will be able to explain their work to clients in an analytic language that is easily understood. This is essential reading for advertising professionals working for agencies and in marketing and communication departments. It is also a useful tool for students of advertising, marketing, communication, and management, from introductory level up to research faculty.

Introduction; 1. Unification; 2. Activation; 3. Metaphor; 4. Subtraction; 5. Extreme consequence; 6. Absurd alternative; 7. Inversion; 8. Extreme effort; 9. Attribute-value mapping.
.
.
.

O avtorju - Jacob Goldenberg

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 178
  • Datum Izida:
  • Jezik: angleški
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9780521675970
  • Mere izdelka vxš: 24,6 x 17,5 cm
  • Založba Cambridge University Press
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)
Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.