.
 
.

Brez frendov ni brendov

Avtor:
5 (1  ocena uporabnikov )

Zgodba o tem, kako s pravimi metodologijami osredotočeno soupravljati znamko.

.
Redna cena: 19,00 €
Rok dobave: 2-3 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.
Kdor je kupil ta izdelek, je kupil tudi...
.

Opis

Eden najboljših specialistov za znamčenje v regiji Mitja Tuškej (Formitas, Direct Media) v sodelovanju z Marketing magazinom izdal knjigo Brez frendov ni brendov. Ultimativni priročnik o znamčenju, osebno zgodbo in knjigo, za katero sploh nismo vedeli, kako močno jo potrebujemo.

Avtor o knjigi: »Moj cilj je, da z izdajo te knjige predstavim drugačen pogled na upravljanje znamk. Moj fokus v teh zapisih bo ves čas na tržnih znamkah. Na blagovnih znamkah, na storitvenih znamkah in na korporativnih znamkah. Ves čas bom pisal o znamkah, torej brendih. Čeprav beseda ni slovenskega izvora, jo sem in tja uporabim. Tudi oblika brending mi kdaj pa kdaj uide. Tako pogosto jo uporabljamo v pogovornem jeziku, da je po mojem mnenju še vedno bolj udomačena kot beseda znamčenje. Pomeni pa seveda enako.
Zakaj brending?
Prvič. Ne ukvarjam se s prodajno funkcijo v smislu organizacije prodaje, pristopa do prodajnih kanalov, dogovarjanj v celicah pri trgovcih in podobno. Vse te dejavnosti nedvomno sodijo v marketing. Uspešnost vsakega podjetja je povezana tudi z marketinškim znanjem s teh področij.
Drugič. Moj vidik bo osredotočen predvsem na tržne znamke in njihovo pozicioniranje, nič pa na oblikovanje asortimana, cenovno politiko, distribucijo in druge 'P-je'. O teh elementih je napisanega ogromno. Prepričan sem, da je pri ukvarjanju z znamkami potrebno močneje osvetliti nekatera dejstva, o katerih še ni veliko zapisanega.
Veliko vzpodbud je bilo, ki so me vodile k odločitvi, da svoja razmišljanja in odkritja tudi zapišem. Jeziček na tehtnici odločitve je gotovo premaknila moja hči. Moja hči je izjemna študentka. Najprej redni študij, potem vzporedni študij in na koncu še doktorat, ob tem praktično ves čas še delo v agenciji. Sem in tja najdeva tudi čas za klepet in pogovor o trženju, raziskovanju, znamkah, zaznavanju, korespondenčnih in faktorskih analizah in podobno. Opozorila me je na podobnost mojega razmišljanja s tem, kar so v strokovni literaturi opisovali avtorji, kot so Leslie de Chernatony, Jean-Noël Kapferer, David Aaker in John Balmer. Potem sem imel srečo, spoznal Leslieja, se z njim nekajkrat pogovarjal in ti klepeti so še dodatno precej pomagali pri odločitvi o zapisovanju izkušenj in znanja.«
.
.
.

O avtorju - Mitja Tuškej

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Obseg/št. strani: 359
  • Datum Izida:
  • Jezik: slovenski
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9789619371077
  • Mere izdelka vxš: 22,3 x 16,5 cm
  • Založba Medijski Partner D.O.O.
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 5
    (1)

Mnenja kupcev

  1  ocena:
5 zvezdice
100%
(1)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 5
(1 ocena uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.