.
 
.

Augmented Learning

Avtor:

.
Redna cena: 33,88 €
Predvideni rok dobave: 14-21 dni
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis

New technology has brought with it new tools for learning, and research has shown that the educational potential of video games resonates with scholars, teachers, and students alike. In Augmented Learning, Eric Klopfer describes the largely untapped potential of mobile learning games—games played on such handheld devices as cell phones, Game Boys, and Sony PSPs—to make a substantial impact on learning. Examining mobile games from both educational and gaming perspectives, Klopfer argues that the strengths of the mobile platform—its portability, context sensitivity, connectivity, and ubiquity—make it ideal for learning games in elementary, secondary, university, and lifelong education.

Klopfer begins by exploring the past and present of education, educational technology, "edutainment," and mobile games, and then offers a series of case studies of mobile educational games that have been developed and implemented in recent years. These games—either participatory (which require interaction with other players) or augmented reality (which augment the real world with virtual information)—can be produced at lower cost than PC or full-size console games. They use social dynamics and real-world contexts to enhance game play, can be integrated into the natural flow of instruction more easily than their big-screen counterparts, and can create compelling educational and engaging environments for learners. They are especially well-suited for helping learners at every level develop twenty-first century skills—including the ability to tackle complex problems and acquire information in "just-in-time" fashion. All of this, Klopfer argues, puts mobile learning games in a unique and powerful position within educational technology.
.
.
Oglejte si ostale knjige tega avtorja
.
.
Oglejte si vse knjige tega avtorja
.

O avtorju - Eric Klopfer

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.
.
.
.

Podrobnosti o izdelku

  • Jezik: angleški
  • Leto izida: 2008
  • Vezava: Mehka
  • ISBN/EAN: 9780262113151
  • Založba The Mit Press
  • Avtor:
  • Povprečna ocena:
    Ocena kupcev: 0
    (0)
Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.