Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano na naslov
Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki. Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave. Več o dostavi
Glavni namen podjetij, ki so profitno usmerjena, je, da ustvarjajo dobiček za lastnike, in to v družbeno sprejemljivih okvirih, ki jih definirajo zakonodaja in moralne vrednote okolja, kjer podjetje deluje, in tudi organizacijska kultura v podjetjih samih. Managerji se vsakodnevno sprašujejo, kako voditi podjetja, da bodo v danih pogojih dobro poslovala, če je le mogoče bolje od konkurence. Raziskave kažejo, da so človeški viri vedno bolj pomemben dejavnik uspeha podjetij, zato jim podjetniki posvečajo vedno večjo pozornost. Predvsem v ZDA, pa tudi drugod v razvitih gospodarstvih, se zelo velik pomen pri motiviranju zaposlenih za dobro delo pripisuje omogočanju lastništva zaposlenim. Programi delavske participacije in delitve dobička ne motivirajo tako kot lastnina, zato večinski lastniki med delničarje ali podjetnike vključujejo managerje, strokovnjake, pa tudi rutinske delavce. Z raziskovanjem tega področja znanosti v širšem smislu smo prišli do novih spoznanj in na tej osnovi poiskali dimenzije, s katerimi smo sestavili integrativni model lastništva zaposlenih. Tega smo v empiričnem delu raziskave preverili v realnem okolju in ga razvili do te mere, da bo lahko služil managerjem kot smernica pri motiviranju zaposlenih za dobro delo oz. kot osnova za uspešno vodenje podjetij.
Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?
Dodaj oznako: