.
 
.

Kako uspešno delegiram

.
Redna cena: 12,99 €
Predvideni rok dobave: 7-9 dni.
.
.
Količina:  
.
Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo in znaša 2,95 €, ne glede na količino in vrsto kupljenih izdelkov.

Številni izdelki imajo oznako "brezplačna dostava", kar pomeni, da v prmeru nakupa takšnega izdelka poštnine ne boste plačali. 

Več o dostavi
Emka.si omogoča naslednje načine plačila:
  • z gotovino ob prevzemu (velja le za fizične osebe),
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, ActivaMaestro, Activa, Diners, American Express),
  • s storitvijo Moneta (Mobitel in Simobil)
  • Plačilo po predračunu (pravne osebe)
  • Račun z odlogom plačila (za javna podjetja)
Več o plačilih

Pri vsakem izdelku je naveden predviden rok dostave. Glede na to katere izdelke izberete, se vam pri oddaji naročila prikaže tudi končni predviden datum dobave vašega pakete.

Večino izdelkov dostavljamo iz lastne zaloge, zato so naši dobavni roki zelo kratki.

Ko vam bomo poslali paket boste o tem obveščeni tudi po emailu. V emailu bo navedena številka vašega paketa ter povezava do Pošte Slovenije, kjer boste lahko preverili natančen status dostave.

Več o dostavi

To je spletna cena
Shrani v seznam želja
.

.

Opis


 »Dober vodja ni tisti, ki vse opravi sam, temveč tisti,  ki dobro delegira.«

Izkoristite prednosti uspešnega delegiranja.
Delegiranje omogoča enostavno načrtovanje in spremljanje del in nalog, optimalnejšo izrabo virov, učinkovitejše izvajanje del, enakomernejšo obremenjenost zaposlenih, nove možnosti za učenje in razvoj, boljše medsebojno sodelovanje, višjo kakovost izdelkov in storitev ter poglabljanje zaupanja med vodjo in zaposlenimi.
 
 Naučite se pravilnega izvajanja delegiranja
Delegiranje je lahko uspešno le, če ga izvajamo na pravilen način. Zato je potrebno upoštevati ključne postopke v procesih analiziranja, načrtovanja, organiziranja, vodenja, izvajanja, nadzorovanja in stalnega izboljševanja delegiranja.
 
 Spoznajte možnosti in priložnosti delegiranja.
 Zaposlenim ne delegiramo le del, nalog in projektov, temveč tudi kompetence, kot so pristojnosti, odgovornosti in pooblastila.

 Delegiranje sodi v eno izmed dokaj zahtevnih nalog, ki jo mora izvajati vsak vodja. Osnovni namen delegiranja je v zagotovitvi, da bosta delo ali naloga sploh lahko opravljena, da bomo delovne zadolžitve pravično in enakomerno razporedili med sodelavce in da bodo dela in naloge dodeljeni tistim, ki jih bodo najbolje opravili. Vzporedni namen delegiranja je tudi v tem, da delegiranci ob izvajanju dodeljenih del in nalog razvijajo svoj potencial, se izpopolnjujejo in strokovno ter osebno napredujejo. Vodje morajo delegirati tudi zato, da jim ostane dovolj časa za svojo osnovno poslanstvo, torej za vodenje ljudi. Cilj delegiranja pa ni zgolj pravilno delegirana naloga, projekt, delo ali pristojnost, temveč njihova čim bolj uspešna in učinkovita izvedba s strani delegiranca.
 
V priročniku bomo najprej spoznali, kaj delegiranje sploh je, zakaj ga je potrebno izvajati in katere koristi prinaša vodjem, sodelavcem in organizaciji kot celoti. Ugotovili bomo, kdo so ključni izvajalci in nosilci posameznih faz delegiranja. Naučili se bomo pravilno izvajati posamezne postopke v okviru analiziranja, načrtovanja, organiziranja, vodenja, izvajanja, nadzorovanja in stalnega izboljševanja delegiranja. Priročnik nam razkriva, kako najbolje izberemo predmet delegiranja in najustreznejše sodelavce kot delegirance. Spoznali bomo, kako delegiramo dela in naloge, pa tudi pristojnosti, odgovornosti in pooblastila. Poseben poudarek je namenjen usposabljanju pri delegiranju, in sicer tako vodij kot tudi sodelavcev. V zadnjih poglavjih priročnika pa se bomo seznanili z najpogostejšimi težavami pri delegiranju in kako jih odpravimo. Prav tako se bomo naučili še pravilnega izvajanja nadzora in nudenja podpore pri delegiranju, nagrajevanja delegirancev in načina izboljševanja samega procesa delegiranja v organizaciji.
 
Priročnik odlikuje, tako kot celotno zbirko knjižic '30 minut za vodenje', enostavnost za uporabo, razumljivost in praktičnost. Gre namreč za odziv na potrebe vodij po vedno širših znanjih in veščinah, za pridobivanje katerih pa imamo na voljo vedno manj časa. Obenem pa gre tudi za odziv na dejstvo, da projekti uvajanja novih orodij s strani zunanjih izvajalcev največkrat preveč obremenijo organizacijo, tako časovno kot finančno. Zato se organizacije vedno pogosteje odločajo za samostojno izvedbo tovrstnih projektov, za kar pa seveda potrebujemo znanja in nasvete.
 
Knjiga je namenjena direktorjem, menedžerjem, vodjem, kadrovikom in drugim uporabnikom.     
      
     
      
  




 
 

.
.
Oglejte si ostale knjige tega avtorja
.
.
Oglejte si vse knjige tega avtorja
.

O avtorju - Renata Mihalič

Obvestite me o novi knjigi tega avtorja

Želite, da vas po elektronski pošti obvestimo, ko izide nova knjiga ali ponatis katere od knjig tega avtorja?

DA - obveščajte me o novostih avtorja
.

Mag. Renata Mihalič se je rodila 7. aprila 1976 v Kranju. Po maturi na Gimnaziji Škofja Loka, je leta 1995 vpisala študij kadrovskega managementa na Fakulteti za organizacijske vede Univerze v Mariboru, kjer je leta 1999 diplomirala z odliko. Na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani je nadaljevala s podiplomskih študijem komunikologije, kjer je leta 2006 magistrirala, in sicer na temo intelektualnega kapitala in razvoja managementa človeškega kapitala.

Za magistrsko nalogo je prejela nagrado Kadrovski up, ki jo podeljuje Planet GV. Leta 2010 je vpisala doktorski študij prava na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani.     Prve delovne izkušnje je pridobivala že v gimnazijskih dneh in v času dodiplomskega študija, in sicer z delom v družinskem podjetju, po diplomi pa je delala na številnih razvojnih in raziskovalnih projektih. Leta 2000 se je zaposlila v podjetju Planika Kranj d.d., kjer je po zaključenem pripravništvu delala kot strokovna sodelavka za kadrovanje in izobraževanje.
Svojo kariero je nadaljevala najprej kot pripadnica Slovenske vojske, nato pa v upravnem delu Ministrstva za obrambo, kjer je bila zaposlena kot svetovalka. Leta 2005 je ustanovila lastno podjetje Mihalič in Partner d.n.o., kjer je zaposlena kot direktorica družbe. Ukvarja se s poslovnim svetovanjem na področju intelektualnega kapitala, človeških virov, splošnega managementa in organizacije ter izobraževanja in razvoja kompetenc.

Napisala je vrsto knjig, ki jim zaupa vedno več direktorjev, podjetnikov, predavateljev in drugih zadovoljnih uporabnikov. Napisala je tudi več strokovnih in znanstvenih člankov, ki jih je objavila tako doma kot v tujini, obenem pa se uveljavlja še kot prevajalka strokovnih knjig. O izsledkih svojega dela in raziskav predava tudi na različnih konferencah in posvetih.

Aktivno govori angleški in francoski jezik ter pasivno nemški in italijanski. Na različnih področjih se redno izpopolnjuje in usposablja na tečajih, strokovnih seminarjih in znanstvenih konferencah.

Prosti čas najraje preživlja s svojimi najbližjimi. Rada ima tudi naravo in živali ter spoznavanje novih dežel in kultur. Igra tenis in kolesari, navdušujejo pa jo dobra glasba, knjige in filmi.

.
.
.

Podrobnosti o izdelku

Oglejte si več iz oddelkov:

Mnenja kupcev

  0  ocen:
5 zvezdice
0%
(0)
4 zvezdice
0%
(0)
3 zvezdice
0%
(0)
2 zvezdice
0%
(0)
1 zvezdica
0%
(0)
Povprečna ocena kupcev:
Ocena kupcev: 0
(0 ocen uporabnikov )
.
Ocenite izdelek s klikom na zvezdice:
 
.
.
.
.
.

Oznake kupcev o tem izdelku

Kliknite na posamezno oznako za prikaz vseh izdelkov označenih s to oznako:

Dodaj oznako:

Dodaj
.